mungkin sayaa ..... XD

MUNGKIN SAYA tak cantik cam awak
MUNGKIN SAYA tak pandai cam awak
MUNGKIN SAYA tak femes cam awak
MUNGKIN SAYA tak banyak cakap cam awak
MUNGKIN SAYA lurus bendul
MUNGKIN SAYA dianggap gedik pada kasaran
MUNGKIN SAYA dijadikan bahan kutukan
TETAPI ada satu kelebihan saya  yang tidak ada sesiapun , malah sangat sedikit yang memilikinya , iaitu sifat SABAR dengan kutukan , dugaan yang dilimpahkan..Bukan nak perasan,tetapi memang betul..Orang fikir saya selalu sangat mementingkan diri .. Mungkin ? Tetapi mereka tidak ada sifat sabar .. Mana saya tahu ? Sebab mereka tuduh saya MELULU.. melulu lawannya sabar .. Sah lah dia tak ade sifat sabar ..

Sifat sabar saya tinggi .. Saya sabar je dengan kamu semua . Kutuk lah lagi wahai umat Rasulullah SWT .. Menangis nabi kita melihat umatnya mengutuk sesama agama .. Saya bukan hendak berbangga diri  , tetapi untuk sedarkan anda .. Ingat lah Nabi kita ... Jika ingin berjumpa dengan Nabi kita suatu masa yang semakin hampir ini , minta maaf lah kepada orang yang telah anda buat salah itu .. Saya bukan mengharap sangat , tetapi minta maaf lah juga kepada saya .. Taknak pown xpe . Tak pakse .. Saya tak nak tertekan lalu penyakit _____________ saya dtg balik .. 

MINX MAAF KALAU NOTE NI MENYAKITI HATI SEMUA .

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.