saya sayang awak sampai maty ...



saya ingadd agie first tyme saya jumpa awak
mase tuh,di kedai buku,
saya tenga cari n0vel,
sedang saya jalan,
saya tak sedar ade 0rang di belakang saya
tanpa disedari,saya terlanggar awak,
habis buku-2 saya dah pilih terjatuh semuanya,
awak tunduk dan t0l0ng saya kutip,
disitulah kita saling berpandangan ...


sejak itu
kita mulai rapadd..
selalu keluar berdating
keluar makan
dan setiap hujung minggu kita keluar..
habis saya kerja awak jemput saya..
pergi kerja p0n awak ambik saya..
pastu,niat saya nak pergi rumah awak sebab nak visit awak n family
pastu,saya tnye mama awak mane awak?
tibe-2 mama awak cakap awak dah ke l0nd0n tadi pagi ..
saya rasa hati saya mcam dah x dr dah wak ..




dah berbulan-2 saya x dgr kabar awak semenjak awak sambung belajar di l0nd0n..
tiba-2 saya dgr berita gembira yg awak dah habis belajar dan sekarang ada di malaysia...
saya dengan gembira k0l awak untuk ajak jalan-2 sbb saya rindu giler nan awak ..
tpy malangnya awak x angkad
tiba-2 dalam perjalanan saya ke buku kita pertama kali ketemu,
saya nampak awak dengan se0rang gadis,
sape tu awak ?
adakah teman wanita awak?
untuk memastikannya,
saya datang dekadd nan awak
saya tanya kat awak sape gadis sebelah awak tu?
awak senyap jeaa ...
saya tnye gadis tu pula,
dia cakap dia tunang awak dary london..
betul ke awak ?
sanggup awak permainkan saya ...
saya rasa hati saya macam dah kene gilis sepuas-2 nyer taw awak ..
saya mmg dah x boleh tahan sebak kat dada nie awak..
sbb selama nie saya mmg sayang gilerr kat awak ...
even ramai yang mengorat saya,
tapy saya x pernah curang  ngan  awak ...
setelah saya dengar perkataan "TUNANG " tu,
saya lari menuju ke kereta saya yang berhampiran ..
tetapi saya terdengar bunyi satu dentuman yang amat kuat..
saya tengok ramai orang yang keliling saya..,
termasuk awak yang meribakan saya..
makin lama makin banyak airmata yang berderai di muka saya awk..
saya lihat tunang awak mampu berdiri di sebelah awak sajea ..
kenapa awak nangis?
saya x mao awk nangis ..
awak mesty happy dgn tunang awak..
jgn sedih kay?
saya cuba angkadd tngan untuk lap airmata awak..
tapi seriously mmg x boleh awak..
maafkan saya yea?
beberapa kali saya dgr awak minx maaf dgn saya..
tiba-2 saya lihat mayat saya yang berlumuran darah 
di tengah jalan ...
itu mungkin takdir saya..
dan jangan risau..
saya sudah maafkan awak ...
dan saya mahu tahu yg saya syg gileerr nan awak ...

*HARGAILAH 0RG YG T'SAYANG ...
*ILOVEYOUFOREVA


Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.