HAPPYBIRTHDAY (:

-- who's that ?? that's my friends lohh ! her namee ? :: eyrra eyrwany:: mehh ..
chumill kenn ? confom lha chumill , tengok lha kawan dea ! hoho .
DAHdah .. ke laut sudah ..  urmm , tomorrow birthday dea mehh ..

p/s --> hope allah may bless to you friends  (:
dah tua kawan aku nehh ? hikhikhikk (:
tapetapee .. dah tua still vogue agie ! (:
winkwink (: hee ..

::: cite pasal birthday nehh , semua dekaddekadd tauu !
::: 12 hb birthday my little sis lohh  kebetulan same tarikh anniversary my parents (:
::: 14 hb pula , birthday my classteacher lohh ..
--> that's ustazah Habsiah yang rock lagi kiutt ? hee ~

~ whoo ? that's my siz lohh .. her name is ::nurdanishafatihah ::  (:
cute gillorr ! tengok lha kakak diaa ! adoii , pasann jea ! hoho .
her face like mee you knoww ? (:
hoho .  byee ! *assalamualaikum
Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

1 ulasan:

Yanoooot berkata...

hee ~
jangan mara ye EYRRA .. (:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.