for today ! :)))

ehh korangg !
salamm , taa pasan YANA click button new post ! :D
okee , pasal ary nehh ? urmm . . .
timee , 1st GEOGRAFI  cikgu dtg lambat . .
aku tataw , whyy . . maybe meeting kott . .
urmm , then satu mase jee larr ! :))
yayy ! sebab time uh yana takde MOOD n malash !
uhh ~ bosann lohh !
thenn , BA . .
aku jady detect ustazah SHAFINAZ ohh . .
haha , cikgu sohh cek bwh meje .
semuaa murid arhh ! akuu buad derk jee .
takde MOOD larrhh katekann , pastuu . .
ustazah dtg tmpat AKU , soh aku cek bwh mejee .
then ade sumthin' bwh meje aku .
aku cek2 , adee lahh props untuk ustazah ngajor B.ARAB . . :)
akuu unn terkejot taw ! arh ! tanjat boboii :DD
hahaa , then cikgu sohh tampal ad DEPAN ,
aku dgn lenggang kangkungg ke depan larh tampal dgn mukee blur ,
hahaha , tgh PENAT gilakk , weh !
huuhuh , then ituu jeh ! aku pikir apee lah .
blom sempat cikgu soh duduk , aku dah duduk dulu dahh ,, taw .
hahaa , . . malashh berdiri lelame tyg MUKE ad depann taw !
okee . . yana ase takde citee ohh . .

 p/s : about CINTA DANIA nnty YANA smbong er ? tgh malashh ! :))

bubyee *assalamualaikum .
Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.