saya sayang ustazah HABSIAH !! ♥

assalamualaikum . . .
aku sayang sangat dengan insan mulia yang digelar GURU . .
dia seorang yang baik haty , peramah , penyayang , otaii , sporting , comel , cun dan semua !
saya sayang sangat nan ustazah ! tapi knp  pertemuan kite hanya sebentar shj ??
ya allah , mungkinkah ade HIKMAH di sebaliknye ??? aku sangatSANGAT sayang kan dia !
tapi hanya sebentar shj ustazah TERPAKSA pindah atas sebab KELUARGA .
ya allah , andailah aku punya PELUANG untuk bertemu ustazah sekali lagi ,
saya berjanji , saya akan PELUK ustazah ketadketaderateratlagipadat !
huuhuh , saya xakan pernah LEPASKN ustazah ! ustazah ,
saya sangat merindui gelak tawa ustazah ,
kini tiada gelak tawa semasa sesi pembelajaran di kelas . . . :'(
semua nye agak SERIOUS . saya pula tiada semangat untuk belajar lagii seperti dahulu , . .
saya sudah LEMAH semenjak ustazah tiada , jarang keluar GELAKTAWA dry saya . .
himpunan LAWAK ustazah juga sudah tiada didalam kelas ,
saya tidak sempat memberi HADIAH untuk ustazah buat kenangan ,
ustazah terlalu baek bagi saya dan kawanKAWAN kelas .
kami amat merindui ustazah ! untuk pengetahuan ustazah ,
kelas tidak terlalu TERURUS kerana ketiadaan GURUKELAS . .
keadaan agak KUCARKACIR semasa pemergian ustazah  . . .
andainye ustazah ade , ustazah sentiasa MEWARNAI kelas 1IMTIYAZ !
ustazah , kami sentiasa menunggu KEPULANGAN ustazah walaupun ustazah rohani sudah mengganti kelas ,
itu hanya kelas RELIEVE , ustazah . .
kalau ustazah nak taw , semenjak ustazah pergii . . ,
NAJWA dan FARID sentiasa MURUNG . .
walaupun saya baru KENAL sama ustazah selama 6 bulan ,
saya dah anggap ustazah sbg IBU sya di sekolah ,
saya sangat sayanggg dengan ustazah walaupun baru KENAL . .
kenangan terakhir kite hanyalah PARTY HARIJADY ustazah dan juga PHOTOSHOOT .
huuuuh , disini sahaja lah UCAPAN saya kepada ustazah .

p/s : WLYSM , ustazah !!♥

 --- > ustazah HABSIAH

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.