assalamualaikum n nyte guys .
wehh . . yana tak pernah ase penat gileegilee like today :face30:
urghh ~:face48: banyak yg na diceritakan . . :face65:

mule mule ICTL best . . fikir boleh bukak internet ,
then cikgu syial sangad gi cabut wayar internet !:face33:
uh ! geram seh ! menyesal masuk kelas :face73:.
pastuu . . tgh happy lagi lah nii . .:face75: then kan sejarah blom siap kitorang , kan kan ? :face72:
alhamdulillah ! cikgu HASNIWATI tak datang !! :face44: yayy !!
happy gilee gilee kelas aku !:9:
bersorak , seh yg tak tahan tuu :face69:
aku pon apa lagi ?? aku org paling happy time tuu :11:
thenn masok masok kelas BADMOOD .:face16:
sebab ?? kwn pembentangan sebok jalanjalan , tuh lah buat tak endah pon ! :face33:
wehh ! cam aku kuli batak korang , kan kann ??? :face11:
urghh ! last2 sejarah belajar ! baru korang nak kelamkabut , kan ??:face66:
wehh ! itulah padahnye ! aku buad don't know jee time pembentangan tadi .
cikgu membebel baru nak takut lah ape lah .:p:
last2 pembentangan GAGAL !!!:face66:
alhamdulillah cikgu still baek soh bentang next week . :face59:
urgh ! geram geram ! :face74: thenn , hias kelas .
bab ade sign report card esok :a:
urgh ! takot , sehhh !!! :face53:
mama dah tak hantar gi sekolah n ambik .
naek bas , urgh !
terseksa , sehhh !! :face63:
uhuhuuh . . . nan ida jee ad bas tuw :face29:
okey oke ! byee *assalamualaikum:67:
Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.