hari yg agak memalukan !

hye hye ! cekommm !
hari nihh hari aku yg agk malu !
sebabb ap ?? sebab .............

ary neh rehat aku jadi imam solat zohor taw
then sepatutny ALLAHUAKBAR , ko taw aku ucap ap
SAMI ALLAHULIMAN HAMIDAH !
bhahahhaha ! kwn sebelah aku dah gelak dahh . .
aku asee nak kuar jer dri posisi tuh waktu tuu taww
urghh ! tersilap larh , korangg ! tuh pon kaki dah menggigil dahh taw
huuhu , 1st time wa ckp luuu ...
mmg arhh  . . . hahh !
naseb baek ramai tak kenal sp yg jd imam tady , hahahha
alhamdulillahhhh ...  just kwn2 aku jer taw , doee . .
tuh pon selepas solat kan kann ... lepas habis solat aku gi ckp 'ade salah ke ? '
tgh ad mikrofon ! oii diana ! org semua gelak ko taw ko ckp cmtuu ??
hahha , janggal , ouhh .  seblom solat pon smee . .
aku gi ckp ' kepit kepit ' kat telekung time tuu ...
aduiii . . se,ua gelak taww ? aku pon ap lagii ?? gelak jerr larhh .. :D
urghh ! okey larh .. stop story about thiss it anymore !
urhh , pastuu . . mase PJ kan kann ..
aku maen badminton nan kwn kwn ! best sangaddd !
mule mule maen ngan syadaa . . then tak best tukar ngan mimi ..
laky lak dtg , aduhh ! farid kacau2 mimi kan kann ..
mimi kan agak SHORT , tuh yg dy perli tuhh . .
aku maen ngan mimi boleh gilee
adoii , last2 maen ngan ainaaaa
hahah . . last2 dah abes kan ,
maen game LOMPAT BINTANG taw ..
best gilee !  huk hukk . . penat melompat taww . .
yg aku meluat gile gile babenggg kannn ....
kumpulan sakai , opss , kumpulan otai yg URR   tuu ..
GEDIK gileee babengg , doee ! elak kene saman jer !
pastuu , dah tuh kene masuk dewan
urghh ! tak sukeee !  panasss !
aiyoo ,, bencii sehhh ! mulee mule dok depan ... seyess ! bosan gilee !
lepas rehat aku dok belakang ngan geng akuu
hehhe . . dekat ngan dax2 laki kelas akuu . .
okey ap .. boleh sembang sembangg kan kann
dari dok depan cm org bodo jerh
aku asik gelak gelak n gelak jer ad blakang , ouhh
penadd akuu , taw taw . . ad budak keling nih namenye ambarasan ke ap ntahh pelik kebenar ny  dry tadi kitorang dok kacau jerr , doee . . bhahahah ! bosan !
asik gelak gelak ... dgn arsyad ny .. adoii ...  penad aku gelak ...
sakedd prot taw ? hahah
okeh okeh ! malas nak citee agi , bye bye :)

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.