Kalau Saya dapat RM300 :'))

cekom korang :)
malam nih yana nak join contest dri SI COMEL neh ! (ikhlas taw)
huhu .. okey okey !
contest nih bertajuk KALAU SY DAPAT RM300 :)

okeyy okey !
sebenarny yana mmg nak duet tuh sebabb ....

1st , kan raye nak dekat .
mesty larh adq brdq bnyk karenah ..
baju tuh baju nihh , tak ke kesian parents aku fikir ?
urmm . . kalau aku dapat serious thing aku nak beli ..
beli baju kurung sendiri :)
tanak larh susahkan parents lagi ..
kat sekolah tuh banyak agi bende yg tak terbayar taw ..
huuhu . . takkan asik nak mintak duet , kan kan ?
urmm , aku tgh pokai nihh ..
nak bayar tuh nak bayar nih semua tak boleh .
kesian parents semua kene bayar ..
hurmm . . lgpon aku dah terpiker ..
brg sekolah semua parents dah bayar .
takkan semua dorang kene beli ?
makanan kite adq bdrq dah berapa kan ?
urmm , agipon aku dah remaja ...
kene piker pasal duet sekarang ..
sangat sangat larh penting ,
buku rujukan smpai sekarang tak terbeli ,
fikirkan ayah aku tgh tak berduet larh ..
kasut pon dah koyak , urmm ..

yana harap sangat dpt menang contest nih ,
sebab yana sgt perlukan wang for this month .
nak join ad sini  :)
tag : biyha comel :)

okey ! bye byee ^.^
wanna go to school tomorrow ! :p

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.