SERIOUSLY , susahh ! --'



asslamualaikum ! wehh ! STRESS giler , mat ! UB3 , BAHASA ARAB td susah !! HUHU ,

BERPINARpinar mate aku time JAWAB . seriously , kalau aku letak depan korang untuk korang jawab ,
OMG ! mulut korang akan ternganga sampai abes mase *oktipu . tapi , MMG susah !
mesti korang rasee na nangess , taw . TIME cikgu cakap ' ok , time abes ' wehh !
seriously , airmate aku menitik secara tibeTIBE  ! tapi , naseb baek aku boleh membendung ny lagi . sebab banyak RUANGruang yg tunggu untuk diisi KOSONG ! saya mintak maaf , ummi [ ustazah ] . saya mmg PEMALAS nak bace buku .yg selama nih aku anggap susah , jd senang . yg senang jd susah ! HUHU .
KARANGAN mmg senang . yg laen , OMG ! susahhh giler teramadd ! HUHH ! 
mmg 100 hari 100 malam larh aku STRESS . tak tipu , erk . PPT ponn stress giler ya amadd !
berapa hari pun blom hilang stress ny . alhamdulillah , dah hilang :)

tapi aku happy sebab UB3 dah abess ! it gonee awayy n awaayy ! HUHU ...

p/s : maafkan sy ummi , yg penting sy dah buad sehabis baik . sy maseh tak bersedia lagi untuk menjawab ujian tuh sebenarny . saya dan kawan kawan merayu dengan cikgu buad selepas rehad . tapi , cikgu tak bagi pulak . HUHU ..

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

2 ulasan:

fiQ'Ra berkata...

subjek arab mmg susah syg~ hehe.. tp after dah abes skolah nnt, mesti terasa nk blaja bahasa arab balik..hik3 =)

YANA PINKY berkata...

ouh , yeke .

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.