tak gune !

woii mok ! ko ingat ko besar boleh buli aku !?
semak jer ! ingat dah hidup lame larh tuh !??
elak kene tampar terajang ngan aku jer !! perangai cam sial !
kim , buto ! hah !
aku dah abes kesabaran !
mampos ko aku kerjekan ! 
aku ase , takde abg lebih baguss !
perangai cm kim jer !
tak abes abes tak puas hati ngan org !
dah arh OBES ! bising lak !
dah makan pastuh nak makan agi !
gi mam arhh koe , gemokk !
ko tak taw lancau mane mulut aku , ernnn !?
hidup menyusahkannn ! hidup cm sial !
baruahhh , kau mokk ! aku geram tahap ap kau tak taw !
kangg ad kene maki ! aku mmg lameee geram ngan perangai kau taw !?
bodohhh ! perangai cm oink oink ! bangann jer !
tak abes abes susahkan org ! makan makan makan !
semak arh kau! elak aku tak ngaku kau sebagai abg aku jer !
perangai mengalahkan org gile n sett !
bengsattttt !!

*soee if sp yg terasee .
dan juga ayat ayat aku yg agak celupar nihh .

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.