today is my best day ever :')

assalamualaikum dan hai korangg ..
yana nak citee nih ! excitedd :'D
heee ~ semalam yana janji naa citee kan ap yg yana tak sabar semalam tuuu ?
okey okey ! tadi kann kann ,
yana dan kelas buad jamuan perpisahan dgn ustazah kesayangan kitorang ....
ustazah shafinaz /mood jadi sedih/ urmmm ..
ditinggalkan sekali lagi ~ satu satu yg pindah !
knp semua na pindaa ? knp ? nnty biar yana lak yg pindah ! :'(
dah semua pindahh ? urmm , okey okey ! stop sedih .
cite pasal tdy mmg terbaekkk arhh ! heeee ~
1st , 1st ummii ( ustazah rohani ) masuk bawak makanan yg ummi sponsorr taw .
thenn kitorang bergegas n kelam kabot gilee , doee !
ya allahhh , mmg TUHAN jer yg taw betapa penat ny aku kuar masuk kelas .
tgh kelam kabut mintak tandatangan kat classmates , najwa ajak gi kantin .
ummi mintak soh beli kuih . sebab makanan tak cukop :/ then aku nan wawa pon berlari arh !
ummi bg kitorang RM15 untuk beli , whoaa !
abess kitorang borongg kuih , doe ! hahahhah ..
lawak jerr , taw . then balek balek ummi tnye wawa ,
' wawa , kamu borong ke nih ? ' hahah , aku gelak jerh :D
thennn , semua buad bulatan keliling ummi nan ustazah shafinaz taww :')
then dgr ucapan ustazahh , blaablaablaa ..
pastuu , ummi soh wawa nan fared kasi adiah , mewakili satu kelas larhh ..
then nazir ulee buad lawak bodo gi tangkap gambar ustazah siap baring baring agi tuhh .
adoii , kitorang sekelas tergelak tgk gelagat dy tuu .. then ummi soh nazir yg potong kek .
cause ary jadi dy bebeapa hari yg lepas . ecceehh , ayadd xnak kalah .. haha ! :p
tgh potong kek dy buad lawak , pergi potong potong kek tuu ..
pastuh plak , dy potong potong gi makan kek tuu ..
ahhah ! tak malu betol . dgn muke slumber pergi tempat dudok dy n cakap .
sedapppp ! hahah ! lawak lawakk ..
and theenn , kitorang pom makan arhh ... ap agi !
berebot rebot nak makan bihun sup air tangan ummi ,,
wehh ! seriously ! sedap gilee , babengg ! hehh !
dgn kuah dyy ... pergh ! licin , mat .
then ummi soh aku mkn banyak banyak . takmau membazir .
aku tambah 3 kaly ! heh ! lapar , ouhh .. sedap lark tuh ! aishh ..
then aku malas nak bangon , soh alia amek ayam kan , isi dy .
then ummi gi kasi penoh mangok , ouhh ! perghh ! tangkap leleh ! :'D
dah larh tinggal aku nan syada jer yg makan . HAHA ! :')
aku jenis maluu kann , cehhh ! agagagg ..
then aku tgk diyana arfah still tgh makan , aku soh dy amek .
ahah , dy tuh kuad makan taw ! kasi sumbat tuh mulott ! :p
thenn , dah siap semuaa , sesi fotografi .
aku bawak cam , dan beberapa classmates bawak jugak !
puas aku tangkap gambar nan ummi dan ustazah .
urmm ... gambar blom aku upload , malas .
jp agi larh kodd , kat lappy my daddy :')
alif dah tak segan silu dah , dy tibe tibe jadi gile capture lak !
hahah , tak malu . ummi nan ustazah baru nak pose , dy interframe !
aduhh , saborr jee larh ~  hahah ,
tibe tibe agak penoh gambar dy ad cam aku kaly neh ! :D
HAHA , semua agak interframe . hahah .
takpe larhh , sekali sekala . thennn , BM larh kann M/PLJRN last sekaly .
sambong buad pembentangan , faris asik buad lwk jer .
alif ngan amoi tak henti henti digossipkan ! --'
mase tuh arsyad nyanyi lagu JINGLE BELL , JINGLE BELL ...
then cikgu cubit perot dy , dy gelak plak ! hahah .
dy citee ad playboy , dy kate ..
dy nyanyi lagu tuh ustazah cobit prot dy ,,
aku pon gelak , arh ! HAHA , cara dy citee tuhhh , lawak .
then dorang kann , bising . dak laky terutama ny .
then cikgu cakap ' HEY ! CIKGU CUNBIT SINKOPE KAMU , KANG '
hahahah ! semua gelakkk glak ! termasok aku !
sepatutny sebutanny 'SINKOP ' tapi dry arsyad larh sebut SINKOPE tuu ..
asik gelak gelak jerr , doang tuh ! ahhahah ..
SINKOPE tuh pahampaham ler ap dy , HAHA ! :'D


okey ! byee byee ^.^
ad mase yana upload gambar ny , taw :')



Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.