"about me" contest by aisyah :')



assalamualaikum korang , malam nih yana nak join contest dary AISYAH :) HEHE .... okeyyy ... yana nak cite pasal diri yana lahh kann :) seblom tuh tarik nafas panjangPANJANG yee ...  okeyy , LEPAS ! cekidaut ^^





   Gadis periang yg dikandungkan cukup bulan  yg bernama  NUR DIANA FITRAH BT.RAHMAT . lebih senang dikenali sebagai YANA , NANA & FITRAH ( di sekolah ) . sweet 3rdteen . stay at SHAH ALAM . seorang yg terlebey peramah & tidak sombong lagi lagi dgn kwn2 blogger :) gadis yang agak gile gile jugak dan periang di sekolah :) dikenali sebagai MYZS YANA di sekolah . HEHE . yg penting PENCHINTA KITKAT :) gadis ini tak boleh jumpe KITKAT , mesty akan menarik narik plastik KITKAT jika ibu bapa gadis ini enggan membelikannya . sememangny STATUS bersama NICKHUN ! *pfft ! sape rampas mmg kene sula dgn gadis ini , larh kannn .. omyyyy .. feberet kaler ofkos ler PINK . tak maen arh kaler LAEN :) ANGRYBIRDS & DOMO jugak gadis ini minat :DD HOHO .. pencil case , DOMO . keychain ANGRYBIRDS . HEH ..  jeles ? beli sendiry lah :) seorang yang agak suke taching KOT . gadis ini juga seorang yang friendly walaupun baru kenal . gadis ini juga otai dan tak reti MALU . itulah name OTAIII . kreatif dalam membuat BLOG ? #perasan sungguh gadis ini , kannn ? mesra dengan LELAKI ataupun GIRLS , dan tidak sombong  . gadis ini lincah dalam SUKAN dan sering mendapat number dalam acara LARIAN . kalau berani lawan , mariii :D gadis ini tidak suka akan LELAKI PLAYBOY especially . dann tidak suke LELAKI yg suke KONTROL MACHO . #macho lah sangad , kann . gadis ini juga suke PERAH SANTAN 24 JAM ! HAHA . pantang jumpe MAJALAH E-POP ! omyyy , gadis ini boleh pengsan lihat bf dia dalam tuu .. terlompatLOMPAT cam beruk dah . beruk ponn tak camtuh . kalau boleh gadis ini akan berebut2 dgn kawan dia demi mendapatkan MAJALAH EPOP itu ! dan akan menjerit ' NICKHUNNNN ! ' HAHAH . juga sangat dan sangat lahh suke MENYANYI . #sedap taw suara gadis ini . /mule perah santan dah nih/ :)



this special about my TAKEN :')




   CODY SIMPSON



CARSON LUEDERS


NICKHUN 




this about my group/gang


  this is me and MIMIE
this is awa and lieya
this is iffah , nisha and awa
this is aina , syadat and me
this is my ily class .


gadis ini sangat sayangkan GROUP/GANG dia . tanpa gang dia gadis ini tidak akan GELAK dan tawa bersama SAMA .. GADIS ini tidak seceria sekarang .. gadis ini tidak seOTAI sekarang .. gadis ini CERIA ketika bersama GANG/GROUP dia .. bersama gang yg sangat mementingkan NILAI PERSAHABATAN . tidak mementingkan diri dan juga terbaekk dann TERBAEK . 1 IMTIYAZ adelah kelas gadis ini yg sungguh ceria dann penuh dengan gelak tawa juga keletahh masingMASING . termasuk gadis ini yg sentiasa KECOH dgn gelagat dia yg tersendiri . GURAUan yg memenuhi sekeliling GADIS ini . gadis ini tidak pernah ade KELAS yg seCERIA ini . dan seSPORTING seperti 1IMTIYAZ  . gadis ini sayanggggggg 1 IMTIYAZ . HLYSM . 





ERTI SAHABAT


 Satu ungkapan yang senang disebut melalui bibir kita namun perlaksanaan dan pencarian seorang sahabat amatlah sukar dicari dan payah diganti jika kehilangan mereka.Tahukah kita bahawa bersahabat di atas dasar cinta dan takutkan Allah mendapat hak yang istimewa di sisi Allah Azzawajalla. Persahabatan kerana Allah adalah persahabatan yang melahirkan sifat yang terpuji kerana konsepnya adalah mendahulukan kepentingan orang lain daripada kepentingan diri kita sendiri, menjaga hubungan persahabatan sehingga tidak ada hati- hati yang terguris, melupkan keburukan sahabat dan mengingati kebaikan sahabat kita. namun pada hari ini,dalam dunia moden ini, sukar untuk kita temui sahabat sejati..namun apa yang ada kawan makan kawan..

p/s  : pfft ! best takk ABOUT ME ? HAHA . jangan cubit PIPI tuh aisyahhh . nih REALITI .. HAHA . kbye .

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

5 ulasan:

tomatokering berkata...

kiut jugak die nih ^^

Yanoooot berkata...

HAHA , sp ?

aisya berkata...

@YANA PINKY hahaxxx. tetiukk dear. gud luck ehh dear! weeee ~

Yanoooot berkata...

HEHE , my pleasure :)

lyn berkata...

Gudluck dear..^_^

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.