ASTAGHFIRULLAHAL'AZIM ! kenapa kau MEMBABIKAN ALLAH ?!



assalamualaikum .. astaghar .. bile tgh blogwalking ke blog sape erk ? dah lupe . sorry .
dy ade buad ENTRY nih jugak . YA ALLAH .. laknatullah punyee org ? HUH ! salah satu gambar yg aku jumpe ialah nih HAH !




dah tersasar jaoh manusia ni ? seriously , AKU istighfar banyak banyak bile bace bende nih . 
YA ALLAH .. kenapa org nih mcm nih ? aku bace semua dalam entry dy tros menangis .
taktaw kenapa . maybe sebab kesian kan org nih dah tersasar jaoh dari landasan AGAMA ISLAM .


dy menghalalkan ap yg diharamkan disisi islam . dy mengutuk ALLAH & NABI MUHAMMAD .
astagharr .. ap dah jd nih ? adekah dunia nak KIAMAT ? SUBHANALLAH ..tgk macam org ulama' 
tapi , sebaliknya pula . Salam Ramadan Al-Memberuk ! ' ASTAGHAR .. perkataan ap tuu ? KENAPA sampai dy tulis cmtuu ?
org kafir pon takperlu lah nak CACI macam nih . HUH .Haih --' kenapa sampai kate NABI  MUHAMMAD S.A.W kaki MELANCAP ? YA ALLAH .. kenapa nihh ? LAKNATULLAH btol lah .. HUHU .
YA ALLAH .. mmg dah tersasar jaoh lah org nih .. buad ajaran SESAT entah kemana ?

nak taw lebih lanjut di sini : http://makcikhajjahsittalwuzara1001.wordpress.com/


p/s : aku harap suatu hari nanty manusia nih akan sedar dan kemabali ke landasan AGAMA .
aku harap juga ALLAH akan ampunkan org nih  :) sebab ALLAH susah untuk memaafkan org yg laknat kepadaNYA . bye .. assalamualaikum !


Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

2 ulasan:

Gee berkata...

astaghfirullah..gee pn penah bukk web tu...moga ALLAH mengampunkan dosa kita semua...

YANA PINKY berkata...

yupp .. insya'allah

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.