BACK TO PINK / NEW LOOK :D



assalamualaikummm .. HAH ! yana dahh ubahh dahh warne BIRU ke PINK balekk ! huwaaa , rindu sangadd dgn PINK , whoaaa ! nampaknye yana taklehh pisah dgn PINK lahhh .. SUSAH guaa dibuatnyaa , doee . PINK nihh aku sayang dan ade KENANGAN . antaranya , 1st time aku buad blog semua warne pink . aku berjuang sehidup semati dgn blog nih WARNE PINK taw yg telah mencomelkan blog aku #agaknye . lgpon ayadd aku dari mule takleh blahh . but , seriously .... takleh pisah ngan PINK . berapa minggu jea aku lehh tahan ngan warne BIRU . PINK jugak akuu pilihh ! :)  PINK pinkk , nasebb kau larh ade org yg OBSES giler nan kauu :')



p/s : agaknye omei lagi tak blog aku nihh , erhh ? bagi korang ? bagi aku sudah cukup untuk membuad entry sudah puas ! :) lgponn sudahh PUAS giler dgn blog sekarang ! bagi yg blog tak diEDIT ... EDIT larhh , erkk ? sebenarnye yana nihh bermula dari bawahh taww ,  takk ? ALHAMDULILLAH , sikit sikit aku UP , taw . yana harap korang terus belajar dan belajar :) kbye .

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.