FINE , aku lepaskan kau :)




HURMM .. malam nih yana agak jiwang KOT . takpee lahh .. aku lepaskan ko ..
aku akan cubee LEPASKAN ko .. aku akan cube lupekan ko .. aku akan cube ...
aku taw aku tak sesuai untuk ko pon , kann ? ko amek lah dy tuu ... dy sesuai untuk ko tu ...
hurmm , dy mmg layak untuk ko .. dy comel , cantek cun dan segalanya . tapii ...


kalau tak terima aku , kenapa aku jugak ko tanye yg dy suke ko tak ? YA ALLAH ..
pedih sangat hati aku nih taw tak ? ko ckp tak suke aku .. but kenapa ko tanye pasal dy kat aku ?
saked haty aku taw takk ? kenapa kite nih same kelas , erk ? kenapa duduk pulak dekat ?


aku tanye ko , boleh tak jd sahabat ? aku ditolak buad kali KEDUA . OMG ! maybe aku tak layak kot duduk kat dunia nih ? maybe aku lebih layak MATI dari hidup kat dunia nih , kannn ? mmg layak , kann ?
URMM ..


p/s : entry nih buad sesiapa yg terasa :)

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

2 ulasan:

dya mohamad berkata...

stiap yg terjadi tu ade hikmahnya adek.sabar ye(:

Yanoooot berkata...

hurmm , maybe .
thanks --'

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.