hari nih hari sedih dan GEMBIRA .

YA ALLAH , betapa gembiranya aku tadi bile nampak USTAZAH HABSIAH ! ustazah , kitoranggg rinduuu USTAZAH ! HUHU .. tapi , malangny ustazah hanya sekejap jer melawat kitorang .. :(
kitorang nak ustazah mengajar kitorang balek .... takpe lahh .. mungkin ade hikmah kann ? HURMM ..


nak taw cerita cmner , korangg ? taknak taw sudah :)

mule mulee , time rehat ... aku nan awa tunggu lahh mane ustazah nih .. and then tetibe kann ..
aku nan awa nampak ustazah kat luar .. aku nan awa menggelejat lari .. aku plak jerit USTAZAH !!! HAHA , lawak aje aku nih .. budak laky semua tercengang bile aku jerit .. then perempuan semua serbu ustazah :) AKU pon tanpe lengahkan mase peluk lah ustazah ! cium ustazah .. aku rinduuu sangad nan ustazah ...
teringat cara ustazah ajar semua :(   HURM .. and thenn , dah lepas tuh ustazah habsiah soh kitorang semua solat duluu .. aku tgh dah menangis tuu .. and thenn aku tanpe pikir panjang ajar awa , and gang aku solat awal ... pastuh , naek kelas ...  tunggu punye tunggu ... tetibee ustazha habsiah masok kelas sebab nak pergi dahh ... aku pon dgn menangis peluk ustazahhhh ! :'(  and then semua serbu lepas naek atas .
and then kitorang semua sembang2 sembang sementara tunggu ustaz kamarul masuk . HIKHIK xD
pastuu .. ustazah ckp budak ustazah ajar sukekan dy .. tapi ustazah ckp hati ustazah dah berpunye is 1 IMTIYAZ :dd weee ... alangkah sweetnyeee ... aku senyumm jerr :)pastuu ... aku peluk ustazah banyak kalii ... pastuu .. ustaz kamarul masok ... hati aku tak tentu arah .. susah  btol nak lepaskan ustazahh <3
and then ustazah kasi ucapan kat kelas ... aku nan awa dtg depan peluk ustazah ! YA ALLAH .. sedih giler .. mmg dah teresak esak dah tuh aku nangis ...  semua kelas tertumpu kat depan . mase peluk tuh ustazah bisik .. ' DIANA , BELAJAR RAJEN RAJEN ' blalallala ... aku tak dgr sebab aku tgh nangis .. and then ustazah pergii .. aku susah btol nak kasi pergiii .. and thenn .. THE END ~

p/s : sy nak ustazah taw .. 1 imtiyaz syg sangat dgn ustazahh  , muahhhhh ! :')

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.