ATTENTION for pemenang MEGA GA !

Assalamualaikum readers
*hensemgileebhaii


 nampaknya ramai bertanya tentang hadiah kannnnn ? link pemenang bagi yg tak tgk di sini :) okaii , bagi yang dapat hadiah daripada saya ... add lah yana kat fb di sini . takpun inbox jer ehh ? kan ada yang dapat necklace dan lens dari nur syazwani pun pm yana .  yana nak detail :


nama penuh , alamat , no.fon , poskod . 


sama jugak yang dapat shawl dan tshirt daripada Yana keyhh ? yana nak detail tuh dgn segera kalau taknak hadiah korang melayang ke orang lain ^^  kalau header pm jugak kat yana . kalau tanya kat s/box tak dilayan ! :>


 then , bagi yg dapat hadiah daripada afifah farhan sila pm dia kat fb nya di SINI :)  katanya kalau kat s/box tak dilayan sekerasnya . hewhew :> bagi detail mcm kat atas kat dia keyhh .


 yg dapat hadiah daripada cik dil pulak boleh lah ke fb beliau . click sini then pm dia yeahh .




p/s : setakat nih itu jer yang sponsor suruh buat . so , yg lain tuh mintak jer kat fb atau blog mereka :) apa apa yang tak tahu boleh tanya yana di fb . kboi ~

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

4 ulasan:

Aisyah !:) berkata...

Hello :) hmm , saya salah satu pemenang GA tu tpi saya tgh deactivate fb just for a while . after Raya Haji nanti baru saya on balik rasanya . So my hadiah boleh tunggu kan ? ke nk contact guna tmpt lain ke ?

Yanoooot berkata...

urm , kasi link blog . shout kat saya detail u ^^ kami tak boleh lambat

Aisyah !:) berkata...

Link blog : http://am-i-that-bad.blogspot.com

My detail ? saya komen je lah. Hmm , nk detail such as ? sbb saya menang header and doodle .

Yanoooot berkata...

header dan doodle dari siapa ? kalau dari sponsor komen jerlah kat sini

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.