Contest I am A Fan !

Assalamualaikum readers

 malam nih nak join contest dari dato kacak dan dayah .nak join click banner . hoho , gempakkk bebb . aku sukaa contest cenggini lah sebab boleh perasan . haha :>  okeyy , dah cukup hangat dahhh ... haha , cekidaut ^^


lulsss , siapakahhhh gerangan tu ? hewheww :> korang sukaaaa ? i lagi sukaa . awww ~ dia pandang sayaa ! HAHAHA , okey then perasan xD jom mula karangan pendek sayaaa yg panjang :)) sebelum tuh sediakan baldi yang cukup ya semasa perjalanan membaca :>




 first , saya minat time malam tuh bosan gilos . pastuh saja belek belek album kpop . sebab bff saya fanatik lols . hari hari memekik kat telinga saya nih sampai terpengaruhh . tgh cari cari jumpa mamat sorang nih nama dia Nichkhun Buck Horvejkul .saya suka eja nama dia Nickhun . oyehh , belek belek album diaa . last last terpikat jugak ai dengan dia , tapi ai kuatkan iman . dia mintak kapel saya tolak . dia buat muka comel last last terpengaruh . hewhew :> sekarang kami bahagiaaaa . tak cayaa ? tgk header , tgk DP di fb , bilik saya  semuaaa nickhunnn . oyehhh , bilik tuh malas nak tunjuk . kanggg muntah darahh tgk pulak . nak batak sikit nih ! dalam kelas saya semua panggil saya nickhun . hahah , mana taknya . buku EPOP sentiasa dalam beg . kalau ada spotcheck jer tak bawak luls . kang habiss nickhun saya kene culik . pastuh kawan saya selalu bawak besta . dia d/load lagu kpop kauu . aku nih baik lah , cikgu suh buat kerja , cikgu suh buat kerja sendiri baru dengar melalak lalak lagu nyaaa . hewhew , ulang tuh jgn cakap lahhh . beriban kali , kauu ! baruu kelassss jahhh . kalau nampak jer gambar nickhun kat epop , mmg alamaknya konyok lahhh buku tu . haha . opss , terlebih sudah karangannya . sorry ehh ? haha , terlebih eksited mited lols ..  nak tgk gambar yg lebihh ? meh ler jamu selera sikit :>














p/s : sorryy eh korang kalau over , kalau terlebih sangat gambar nya suruh saya buang tau tau . kboi ~

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

2 ulasan:

Hidayah Termizi. berkata...

Good luck ea. Dah letak link ke belom kat tempat komen ? :D

Yanoooot berkata...

dah

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.