Contest My BFF by AneyzSams .

Assalamualaikum :)


okey , saya nak pertaruhkan gambar nih :)




Jyeahh , that's Sistar Simple :) group nih dibina pada tahun ini . dibina berdasarkan KPOP . hewhew , mmg gila kpop kowt kitorang . hihi , pantang nampak buku epop . perghh , menjerit tak tentu pasal . lols , inilah kawan gila gila saya , inilah kawan sengal saya , kawan sedih saya , kawan enjoy saya ! tanpa dorang hidup saya tak fun dan tak gembira . tak ceriaaa lahh :)  hewheww , harihari ade je bende kitorang buadd :) pantang lahh tak hangout oii . cuma sekarang jarang lah hangout . hurm , takde sape dapat gantikan dorang :)


Quotes dari saya : A best friend shares the good times and help you out by listening during the bad times  


p/s : yana nak tag Mimi Suraya , Ellisa Syafiqah and Miss Nadiya :) hope mng , and saya suka gilaa dgn shawl and contact lens tu . wsalam :)

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.