funndy day larh , dear ! :D

hey guys ! assalamualaikum !
hahh ! malam neh yana nak citee siked funny day .
hoohoh ~ okey okey !
1st , geo larh kan ,
as usual . . ecceeh . . speaking konon ,
hey ! sy mmg suke speaking larh ! :p
 heee . . soee .
malam nih yana agak gilee , lohh !
pastuu , BA tak best jugak ~
buhsannn gilee bengong !
 sejarah lagi buad aku berang !
cikgu HAZLIYANA tak dtg !
ishh ! geramm geram >.<
lepas rehat , kene perhimpunan lak !
bak kate alia perhimpunan haram :p
hahah , sengal !
pastuh , aku paling nerd gilee ...
time perhimpunan tuh aku ikut jer syada baris depan (potongpotong) :P
pastuu , budak gedik sorang neh cakap ' ko asal potong2 ? gedik plak' !
oii ! aku ke kau gediik !?? dah arr gedik dlm kelas !
urghh ! aku n the geng ANTI kau BUDAK GEDIK dgn geng geng kau yg nerd tuh !
buad semak dlm kelas , der !
dahh arh OVER gilee !
cian kawan aku MIMI comel tuh taw !
terseksa katenyee dan sakit hati sebab GENG NERD korang !
ANTI GENG **** everr !
thenn , BM kene buad pembentangann lol ~
aduii , kumpulan aku IFFAH , NAJWA , ALIA , NISA , SYADA , AINA N I :)
hahah ! geng gilee , lol ~
seb baek cikgu kasi pilih sendiri , lol ~
okeh okeh !
malas nak cite dah ! byee byee ^.^

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.