blog blog :)

assalamualaikum dan salam sejahtera .
abg abg . . abg .. :p
hahha , banyak nak citee tntg ad sekolah tady :)
1st , PI .
aiyoo ! aku kene perli , seh !
pasal ko lah , momo !
haha , sp momo ?
name blog nih aku kasi ! chumil , kann kan ? :)
mcam aku lah ( muntah sebaldi taw ! )
haha , ustazah tegur pasal ad blakang sbb tak hias .
huuhu , aku gak yg kene perli .
tapi takpe , jgn benci krn satu teguran , betul ?
ustazah ckp ' buad blog boleh , background blog pon susah nak buat , xkan xboleh hias kat belakang tuh ? '
aku mampu senyum jer ! hanya org tertentu je yg pandang aku .
sebab kebanyakkan nye ta taw loh :D
hehee . .peacee !
pastuu . .  math faris kene pukol taw !
hahah , kat punggung (ayat baek) :p
haha ... bae sangadd , kan kann ?
hahah , mukee palingg trok taw ?
haiyoo . . aku nan syada asik gelak jee !
pastuu , BA ustazh buad game .
kotak beracun , ouh .
best best ! :)
tapi sekejap jerr ! :o
wehh wehh ! takot takot !
esok ad pembentangan semula .
SEJARAH ! :0 takodd gilee , seh !
cikguny dah larh GARANG cm rimau ! :D
hahaha , jgn marah , erk ?
jgn benci disebabkan satu teguran  ! :D
hahah , okey lah !
*byee byee ! salam :)


Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.