esok tak sekolah ! :'(

hey , assalamualaikum ! korang ...:face12:
esok yana takleh gi sekolah ! huwaaaaa ...:face29:
sedih giler arh , wehh . . sungguh sadis (ayat bajet) :face63:
sebab ap ? sebab urgent , arh . mkcik mama yana meninggal :face37:
so , esok kene balek PAHANG :130: woaa ! jaouh nyee !:face53:
tanak sebenarnya , tapi . .:103:
ayah yana pakse jugak .. even yana tak penah kenal :face60:
urmm , terpakse larh weh:q: takde larh gurau senda dan gelak tawa pd esok hari :face22:
huuhu , sedih gile :6: ayat aku nih mcm nak pindah sekolah jer ! hahah :face64:
the prob is yana tak penah ponteng taw , ini 1st time .
so , agak menjengkelkan arh . mesty esok sunyi , doee :face73:
sebab akuh takde . . kalau ade aku mesti gempak ! :face24:
sebab aku nih cm MAK JEMAH :11: sehari tak bising tak sah !
kesian SYADAT
:34: takde kawan :face74: urmm , sorry kawan .
korang akn merindui aku ( perasan dahh )
:face60:
korang jage diri , erk . aku sehari jer maybe takde .:face68:
urmm , itu jer lah aku nk cakap ! bye byee :113:


Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.