HAPPY & FUNNY DAY :)



assalamualaikum . malam pagi nih yana nak cite pasal ad sekolah td :) mulee mulee aku dtg sekolah kann ... kelam kabut lah soh kwn kwn isi surat responder GEO tuu ..  and thenn  , masok kelas GEO . tak lupe jugak to say ' HAI , WELCOME TO 1 IMTIYAZ ' for kwn baru yg berpindah kelas :) GEO biasee lahh kann .. mesty ade h/work cikgu kasi . pastuu .. P.ISLAM biasee .. turun surau then PAFA citee ... dah lepas turn aku aku ngan aina pi amek alquran . kitorang TADARUS sebab takde keje kot . pastuu .. REHAT solat asar . seriously . hari nih aku ase tak lapar dan haus dan juga penat :)  HEHE .. tuh lah happy semangkuk . pastuu .. MT cm biase . pastu BA lahh kann .. mule mule ayed ckp turun library baru kan . kitorang pon dgn gelojoh masok library tuu .. ustazah takde pon . kitorang tunggu punye tunggu last last ayed ckp kene turun kat dewan baru pulak . ADESS , aku pon ngan alia berlari lahhh ... pastuu turun tgk ustazah dah tunggu dah . ustazah ckp korang pergi manee ? aku ckp lah ' ayed soh turun library baru ' HAHA .. agak penat lah sebab lari turun sane turun sini   .kumpulan aku org 1st pulak yg turun . and then dok lah kan siap buad bulatan . tibe tibe faris menyelit dok sebelah aku dgn muke slumber badak kannn .. aku pon cakap ad ustazah ' ustazahh ... tgk faris nih .. ngade ngade ' HAHA .. ustazah pon gelak jer . dgn kwn kwn aku . adoii , ustazah cek tugasan kann , kitorang dah lah takde corak . tak sempat pulakk .. ADUII .. pastuh kasi jerlahhh .. pastu ade banyak tugasan ary nih . lepas tugasan h/work tuu .. ade tugasan ustazah kasi ad depan taw . dalam kelam kabut pon siapp .. pastuu , terkoyak plakk kertas ny . kitorang panik dgn gelak gelak amek selotip fiqah tros selotip kertas , yg kene antar kat depan akuh jugak . pastuu , aku voluntier pi antar dgn gelak gelak kate ' ustazah , sory taw . kertas kitorang terkoyak plak ' pastuh ustazan pon gelak . pastuu , nazir dgn sengal plak buad aksi mcm mcm . dah larh kumpulan dy sebelah kumpulan aku . aku gelak jerlah kann ... then dy gi tegur ustazah ' ustazahh .. tangan ustazah besar lah ' ustazah gelak lah kan ngan classmates aku . pastuu . ustazah kate normal lah tuu ' cuba bayangkan badan farid tangan alif ' tak ke org kate cacat tu ? cube bayangkan ' badan nazir dah besar tangan fitrah ' AIK ? aku lak kene ? ADUII , naseb lah dok sebelah kumpulan nazir nihh .. HAHAH .. aku gelak jer lah kot . tak buad ap kann .. and then dah penat dgn BA kann .. pastuu BM cikgu kasi turon awal taw , pastu aku ngan qis dgn kelam kabot pakai telekong . ngan geng aku kann .. aku dah lah gile ptg tuu . dgn tali telekung tak ikat nyee .. HAHA ... aku soh syadat ikat dy gelak gelak . akak angkat aku semua ade ad situ lak . aku jd giler kann . asik jd bahan lawak jer . aku pon solat lah . expresss jer . HAHA .. cepat giler aku solatt . pastuu , lepas solat aku gelak gelak arh kan sebab syada kate aku solat cepat . aku ponn pakai jer beg semua tros balek mencicit lari . HADOII , semua akak form2 dah gelak dahh .. HAHA . mmg funny day lahh :)


p/s : lepas balek sekolah , tidor then bukak puasa bangon alek . lepas berbuka , solat semua setel tros tido kepenatan giler . sekarang baru bangunn .. HAHAH .. okey , sini jer kot . byee , assalamualaikum !

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.