Photo Editing Contest By Eien Razak & Dayah Jelita :')



assalamualaikumm korang :) pagi nih yana buhsann dan sebok godekGODEK PS nih .. so , alang alang tgh godek baek aku join contest dari EIEN RAZAK & DAYAH JELITA nih kann ? okiess , to the point lahh :) yana pertaruhkan gambar BABYOMEI :D  HAHA ! bolehh kann kann ? mehh kite lihatt .. baru jer belajar .. so , tak lah pro :p


 BEFORE  :)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


HAH ! ade perbezaan ndak ? HAHA .. aku ase taklah banyakk .. KUIKUI .. puas aku godek nih larh hasilny yg tak seberapa ..... sebab aku baru lagi dalam bidang PS nih :) motifnye sebab pic omei nih kalau dicomelkan lagi kan bagus tuh ? mesty lagi menarik kalau bende tuh lebih  menarik , kann ? #the probz now is ape aku merepek ? HAHA ..

yana nak tag follower yg bertuah : FIQ'RA PANCAKE :)



p/s : sorry to owner GA atas artwork aku yg agak SIMPLE nih :) kbye .

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

5 ulasan:

DaYaH JeLitA berkata...

thanks sudi join :)

eienrazak berkata...

thanksss :)

Arryana Nasution berkata...

gud luck!! (^_^)

Oppa Kudin Nz berkata...

wah,cmne nk buat pic jd camtu?
ajarkn bole..

Yanoooot berkata...

thxx :)


oppa : ntahh le , taip ad google jea nak edit semua tuu

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.