sape boleh tolong yanaaaa :(



assalamualaikummm korangggg ... boleh tolong yana takkk ? NERD giler nihh .. HUHU ..
pleaseee ? *aku terlalu bengong sampaikan tk bgtahu korang ap pertolongan yg aku perlu --'


YANA NAK MINTAK KORANG AJARKAN BUAD NUFFNANG . YANA BUAD BANYAK KALI ASEK TA JADY JADY JER .. FADE UP LAHH --' PLEASEEE ?
Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

6 ulasan:

Halawatul_Insyirah berkata...

maksud yana tak jadi macam mana tu?

miszNaNapinky berkata...

we diana cane nak wat about me 2 .. aq da byk kali wat tapi x jadi ,, picnyer x kluar,,,need help

YANA PINKY berkata...

halawatul : taktaw lah pulak .. HUHU

yana : lol , itu kwn aku yg buad sebab aku pon taktaw cane nak buad . ramai org tnye . sorry

YANA PINKY berkata...

halawatul : taktaw lah pulak .. HUHU

yana : lol , itu kwn aku yg buad sebab aku pon taktaw cane nak buad . ramai org tnye . sorry

miszNaNapinky berkata...

ow yeke ,, aq ingat ko taw .. emm

azurin ramli berkata...

apa yang tak jadinya pasal nuff?? cer siket.mehh akk tlg

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.