I heart Love Rainn :)

Assalamualaikummm*takjawabdosa ;)


  Hmmmm , sape pernah tengok ceghitaaa ni ? Nak tahu tak , cerita ni yang terlaris buat masa ni tauuuu . Serioussly , im swear . Kalauu menghayati mmg nangis tengok . Hiwhiww , tengoklah kat astro KBSW 391 . Banyak ulangannn k . Malam tadi Yana tengok episod 13 rasanyaaa . Ohhemjayyy , menangis sensorang lewl . Okeyyy ah meh kita bagi sinopsis berdasarkan pengetahuan aku laaa :)


"Hujan Cinta" menggambarkan cinta tulen tahun 1970-an dan cinta dari hari ini pada masa yang sama. Ia menunjukkan bagaimana anak cucu beberapa sebelumnya bernasib buruk, yang bermesyuarat pada tahun 1970-an, berjaya untuk bertemu dan jatuh cinta. Seo Di Ha dan Kim Yoon Hee, seorang pelajar seni dan kecantikan yang pemalu, bertemu dan jatuh cinta dengan satu sama lain semasa kolej pada tahun 1970-an tetapi malangnya cinta mereka telah ditakdirkan tidak menjadi. Kini dalam abad yang 21 hadir Korea, Seo anak, Ha, Seo Joon (1 jurugambar liberal) bertemu dan jatuh dengan anak perempuan Kim Yoon Hee, Jung Ha Na, 1 gadis ceria dan bertenaga yang ada personaliti adalah berbeza daripada yang ibu beliau. Kasih sayang mereka antara satu sama lain akan menyimpan mereka bersama-sama atau mereka akan menghadapi nasib yang sama seperti ibu bapa mereka?

Btw nak tengok trailer click tengok dibawahh kayy ;>


 Malam tadi Yana tengok menangis , Ahahhaha over feeling pulak . Yg penting memangg best sangat cerita diaaa :O Lagi-2 penampilan Yoona SNSD ? Ohhemjayyy , patot tengok tauuuu . Hihi , jangan lupaaa ! Oklaah , sampai sini je nak review . Kbyeee , Assalamualaikum ^^
Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.