Musim cuti/New Header :D

Assalamualaikummm :)

 Jyeahh , malam ni nak update entry 2 in 1 okeyy :D first , musim cuti dah habiss seminggu lewl. Kalau nak tahu , cuti ni laaah yg paling bosaann gilaa bagi Yana :( Sebab takde pi mana-2 pungg. balik kampungg je. Now punnn kat kg. esok dah balik dohhh . Taddyy , pi salon lol. makcik dgn mak buat rambut. Ahahhak , makcik aku nak belanja buat rambut , tak kuasaaa la. dah ah berejam-2 -.- berjanggut nunggguuu lol. Lepas tuu kitorang gi kompleks beli mcd . then pi tanjung agas kat Muar tuuu . Menikmati laut yg indahhh *cehhhwahh. thenn , terjumpa anak sultan Johor. Patot ramai polis , ohh. Hhah , then balik rumah :O

 Ohh yea , sampai stu jelaaa ccite pasal kampung. hikhik , now headerrr ku yg comel+ cun ! Ohyeahh , aku yg buat ? Harapan lol. Ps dah ahhh merajuk berapa bulan dah :( Sedih asyik susahkan orang jee. Hukhuk , sorrryy tau. Eh sapee yg baik buatkan header tuu ? this is -> AINAA SOFEA :* hikhik. Jangan lupaaaa pergi blog ohhhsem BELIAU k . blog diaa comel , sumpahh . lagi-2 headerr dia .

 Haaaa , dah sampai sini jelaa update nyaa :) Ngantuk sudah , ahaha .Maaf atas penggunaan "AKU" bg yang lebih berusia . Seharian berjalan while texting with DIA :D Ahaha , *moodhappy. Hm , harap korang takmerajuk dah sbb Yana jarang update. Huhu , btw Yana harap korang manfaatkan cuti ni dgn buat benda yg berfaedah k ? Oklah byee , Assalamualaikum.

Much Love ,

Nurdiana Fitrah :')

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

2 ulasan:

Asmara berkata...

hi yana. thanks singgah blog akk. take care!

YANA PINKY berkata...

@asmara ; Hi. sureee ;) Thankyouuu.

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.