Welcome , dear Ramadhan :")

Assalamualaikum dear :)


  Yahh , lagi dua hari nak masuk Bulan Ramadhan kan ? Harini 28 Sya'ban if Yana tak silap . Hmmm , seriously rinduuuu sangat dengan Ramadhan :'( Cepat laaa masuk kan . Oh yeaaa , maybe nanti Yana busy sikitt aah nak update blog ni.

 Oh , first tujuan buat entry ni Yana nak mintak maaf dekat semuaaaaaaaa bloggers yang Yana pernah terkasar bahasa , terbuat salah tanpa Yana sedar ataupun tidak. Kadang-2 manusia ni boleh jadi hipokrit . Yeah , semuaa orang dalam dunia ni tak de yg perfect :") Jadi , sedangkan Allah ampunkan umatnya . Nauzubillah :)

 Okey , harap lupakann semua yg lepas dan mulakan dengan yg baru :) Buang yg keruh dan ambil yg jernih . Okey berpuitis pula aku . Hmm , rinduuu ah nak main bunga api dengan adik aku yg kecik tuu . Setiap malamm lepas berbuka , solat tarawih ,lepastu main bunga api , baling mercun depan rumahh jiran :) Hahhaha , nakaaal gila .Even aku dah besar , minat aku tu takkan berubahh .

 Harapp sangat lahhh kita semua bloggers dapat berpuasa bersama-sama :) Insya'Allah jika aku masih bernafas dalam dunia ni . *ape aku merepek ntah* . okeey abaikan :) Sampai sini jelaa . I know this post so mengarut .sebab tu malas nak update -.- Against , Selamat menyambut Bulan Ramadhan for all muslims :) Assalamualaikum .
Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.