Ramadhan will leave us :/

Assalamualaikummmm :)


 Hmm ,Ramadhan dah nak melabuhkan tirainya.Esok adalah hari terakhir Ramadhan. Dan juga hari terakhir kita nak solat terawih :3 Hari Ahad dah Rayaaaaaaaaa .Actually ,50-50 je ni .Sedihh sangat Puasaa dah nak pergi .Raya pulaaak happy kan :) Kitaa kat sini happy Raya dah nak tiba ,tapi Ahli kubur merana sebab seksaan akan bermulaaa dan syaitan juga akan dilepaskan .

 Ape pun , Yana nak ucapkan Selamat Hari Raya ,Maaf Zahir dan Batin :) Maafkan Yana jika ada buat kesalahan seperti terkasar bahasa sepanjang berblogging ni :3 Yana punnn dah lupakan segala cacian semuaa untuk blog ni .Lagipun kitaa dah nak masuk Bulan Syaawal :) Nabi Muhammad pun pernah bersabda , "bila masuk bulan Raya , kita kena menyambut dengan gembira bukannya sedih sedih :) " so , life must go on kan :")

 Haaaa , esok subuh Yana akan pulang ke kampung yang terletak di ,Pahang :) Raya kedua terus pulang ke Muar ,Johor :) Jemputlaaa datang ke kampung Yana .Pintu sentiasa dibukaa .Alhamdulillah masih dipanjangkan umur sehingga ke harini .Harapnya semua amal ibadah kita sepanjang di Bulan Mulia ni diterima di sisi Allah S.W.T :)

 Yeaaah ,tahun ni Yana nak tawaf satu kampungg Bukit Naga dan Jalan Kebun. heh heh , bersediaaaaaaaaaa :D Hm , baru form2 takkan tak dapat duit raya dah kan kan :b Hahaha ,Me still young .K dah merepek dah ni. Maybe lambat sikit baru dapat update blog sebab line di kampung serupa kentut . K ,haha .Btw , jangan lupaaa follow Yana di twiter dan mention k -> @DianaaFitewah :)

p/s : Sampai sini jelaa updatenya :) Assalamualaiakum sweethearts :*

Much love ,
NurDianaFitrah :) 

Sincerely by me, NurDianaFitrah ♥

Tiada ulasan:

 
Copyright © All Right Reserved by Nur Diana Fitrah.